Výběr kláves - CASIO WK-6500
Pravidla fóra
Výběr kláves - CASIO WK-6500
Zdravíčko,
chci si pořídit klávesy. Jsem laik a proto potřebuji poradit, které parametry sledovat. Pořizuji si je za účelem zlepšení hry a především skládání hudby, a proto bych ocenila rady ohledně propojení s pc a vůbec možnostmi ohledně nahrávání. Ideální by pro mne byl kompromis mezi dlouhou klaviaturou a možností velké škály nástrojů.
Cenová kategorie: 9 000 - 12 000 Kč (s příslušenstvím obal, stojan, případně poradit, co ještě je nezbytné nebo vhodné pořídit)
Do oka mi padl tento kousek: http://kytary.cz/casio-wk-6500/HN114103/
Dokázali byste mi jej, prosím, nějak zhodnotit? Podělit se o své zkušenosti?
chci si pořídit klávesy. Jsem laik a proto potřebuji poradit, které parametry sledovat. Pořizuji si je za účelem zlepšení hry a především skládání hudby, a proto bych ocenila rady ohledně propojení s pc a vůbec možnostmi ohledně nahrávání. Ideální by pro mne byl kompromis mezi dlouhou klaviaturou a možností velké škály nástrojů.
Cenová kategorie: 9 000 - 12 000 Kč (s příslušenstvím obal, stojan, případně poradit, co ještě je nezbytné nebo vhodné pořídit)
Do oka mi padl tento kousek: http://kytary.cz/casio-wk-6500/HN114103/
Dokázali byste mi jej, prosím, nějak zhodnotit? Podělit se o své zkušenosti?
Re: Výběr kláves - CASIO WK-6500
v klavesoch som začiatočnik , osobne som mal len digitalne piano YDP140 od Yamaha a po kratkej dobe som ho predal (hlavne pre minimum funkcii), malo vyborne zvuky ako skoro každa Yamaha, od tej doby sa ale obzerám po nejakych prenosnych klavesoch a práve casio wk mi pride snad najrozumnejšia volba pre niekoho ako ja čo to s klavesami nemysli moc vážne.