Výběr kláves - CASIO WK-6500

Klavíry, keyboardy, digitální piana, syntezátory, ...
Odpovědět
Sygnia
last.fm: last.fm/user/Sygnia

Výběr kláves - CASIO WK-6500

Příspěvek od Sygnia »

Zdravíčko,

chci si pořídit klávesy. Jsem laik a proto potřebuji poradit, které parametry sledovat. Pořizuji si je za účelem zlepšení hry a především skládání hudby, a proto bych ocenila rady ohledně propojení s pc a vůbec možnostmi ohledně nahrávání. Ideální by pro mne byl kompromis mezi dlouhou klaviaturou a možností velké škály nástrojů.

Cenová kategorie: 9 000 - 12 000 Kč (s příslušenstvím obal, stojan, případně poradit, co ještě je nezbytné nebo vhodné pořídit)

Do oka mi padl tento kousek: http://kytary.cz/casio-wk-6500/HN114103/
Dokázali byste mi jej, prosím, nějak zhodnotit? Podělit se o své zkušenosti?
ricardo
Nedůvěryhodný žvanil

Re: Výběr kláves - CASIO WK-6500

Příspěvek od ricardo »

v klavesoch som začiatočnik , osobne som mal len digitalne piano YDP140 od Yamaha a po kratkej dobe som ho predal (hlavne pre minimum funkcii), malo vyborne zvuky ako skoro každa Yamaha, od tej doby sa ale obzerám po nejakych prenosnych klavesoch a práve casio wk mi pride snad najrozumnejšia volba pre niekoho ako ja čo to s klavesami nemysli moc vážne.
čo sa tyka nahravania do PC by nemal byť problem cez USB, ja ale poslednu dobu sa PC snažim vyhybať , a hladam nastroje , ktoré dokážu nahravať samé ... MIDI noty dokáže nahravať snad už aj detsky keyboard, ... audio z externeho zdroja to treba isť s cenou vyššie . niečo som videl v tech spec. u vyššieho modelu WK7500 ale stale niesom si istý či sa to dá.
a načo audio recording? tak napriklad si nahrate spev z mikrofonu :wink: alebo gitarku
nedelejte že to nevíte , sem stredoevropan heterosexual ... ať to neni tady nejaka pozitivni diskriminace jo ?
Sygnia

Příspěvek od Sygnia »