Cort Earth / Cort Jade

Klasické, westernové, hybridní, elektroakustické, ...
Odpovědět
blablabla

Cort Earth / Cort Jade

Příspěvek od blablabla »

Ahoj, potřebovala bych poradit s výběrem kytary. Jsem v podstatě začátečník na kytaru hraji pár měsíců, takže něco už zahrát dokážu... Mám starou kytaru neznámé značky, která už fakt nezní jak by měla a tak jsem se rozhodla koupit si něco lepšího na čem by šel zahrát rock apod. Rozmýšlím se mezi : http://kytary.cz/cort-jade-1e-bk/HN122453/ a http://kytary.cz/cort-earth-70-ns/HN102539/. Moc by mi pomohlo kdybyste mi poradili a popřípadě poslali odkazy i na jiné kytary, nejlépe aby měli výřez, v cenně maximálně do 5000. Všem moc děkuji za rady :)
Ivan

Re: Cort Eart/Cort Jade

Příspěvek od Ivan »

no hlavne ta prva cierna je elektroakustika (a asi aj dost uboha...) takze v tvojom pripade by som ju asi uplne vylucil... na tu druhu si myslim, ze vacsina zareguje pozitivne. :wink:
Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést i spory, ale to je tak vše, co s tím můžeme dělat.
YouTube | Bandcamp | Spotify
blablabla

Příspěvek od blablabla »

no to že je to elektroakustika mi ani nevadí :D ale děkuju za radu :)
Ivan

Příspěvek od Ivan »

no myslel som to tak, ze aj zaciatocnik by sa mal vyhybat lacnym elektroakustikam...
Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést i spory, ale to je tak vše, co s tím můžeme dělat.
YouTube | Bandcamp | Spotify
blablabla

Příspěvek od blablabla »

já jí našla i jako akustiku, jenom tenhle odkaz je elektroakustika... :D
Alternátor

Příspěvek od Alternátor »

Ber Earth. Má masivní přední desku a celkově to jsou za tu cenu moc slušný nástroje.
Gibson Les Paul Slash Standard November burst 2023, Gibson Les Paul Traditional 2019, Jolana Diamant II 2020 + Gibson 490R a Burstbucker 3, Gibson SG Special 2002, Harley Benton SC-500, Marshall DSL40CR, Cort Core-DC Mahogany OPBB, Ibanez AW65-LG, prehistorická španělka Lucida
Nicolas

Příspěvek od Nicolas »