Kytara Clifton/C.Giant
Pravidla fóra
Kytara Clifton/C.Giant
Zdravím,
Jsem začátečník a chtěla bych si koupit el. kytaru. Již dlouho uvažuji o této, tedy o setu http://www.thomann.de/cz/clifton_e_guit ... ndle_3.htm německého prodejce Thomann.
Zajímal by mě Váš názor na tento set. (kvalita, zda se vůbec vyplatí něco takového kupovat atd.)
Jsem začátečník a chtěla bych si koupit el. kytaru. Již dlouho uvažuji o této, tedy o setu http://www.thomann.de/cz/clifton_e_guit ... ndle_3.htm německého prodejce Thomann.
Zajímal by mě Váš názor na tento set. (kvalita, zda se vůbec vyplatí něco takového kupovat atd.)
Re: Kytara Clifton/C.Giant
Já na takovém setu začínal před lety taky. A nejsem zcela určitě jediný. Za ty prachy podle mě celkem OK. Nevýhodou je, pokud to budeš kupovat naslepo, že nevíš co ti dojde, respektive v jakém stavu co se týče seřízení kytary. Lepší by bylo zajít někam do krámu v ČR a podobný set si ohmatat, vyzkoušet osobně a zakoupit přímo.
Akorát nevím jestli se u nás prodává set s takto nízkou cenou.. 3 litry.. hmm
Akorát nevím jestli se u nás prodává set s takto nízkou cenou.. 3 litry.. hmm
#2022BezHF vyústil v to, že jsem si uvědomil, že muziku je lepší zažít a dělat, než o ní psát na internet. Tedy sbohem 
Kytara Clifton - investice?
Ahoj,
vlastním kytaru Clifton (legendy praví, že je z Lidlu!) - http://www.thomann.de/cz/clifton_e_guit ... k_pack.htm - parametry by měly sedět té, kterou mám. Stálo by za to do ní trochu zainvestovat? Rozmýšlím se nad novými snímači a jinak by měla být kytara okej. Zajímají mě i vlastní zkušenosti.