První pedalboard pro začátečníka

Pedály, multiefekty, procesory, ...
Odpovědět
Trejvis

První pedalboard pro začátečníka

Příspěvek od Trejvis »

Dobrý večer,

Vánoce se blíží a tak bych si rád koupil pár efektových krabiček :D. Jsem úplný začátečník a nevím co si mám koupit. Koukal jsem se na hudebnibazar.cz a našel jsem tam Razzor Extreme metal a je to dist. pedál. Tento efekt se mi líbí, protože si chci udělat z mého Orange Micro Terroru dvoukanál. Budu mít tedy před sešlápnutím čistej tón a po sešlápnutí zkreslený. Co si myslíte o tomto pedálu? Dále se mi velice líbí Marshall Reflector, což je reverb pedál. Co si myslíte o tomhle? Jaký byl váš první efekt? Co by měl obsahovat začátečníkův pedalboard? Jaké jsou jedny z nejpoužívanějších efektů, které má skoro každý?

Promiňte mé zřejmě hloupé dotazy, ale jsem prostě začátečník :roll: .
Hudbou za mír. Mírem za hudbu.
speed8
Kontaktovat uživatele:

Re: První pedalboard pro začátečníka

Příspěvek od speed8 »

Čau,

hele Micro Terror kreslí slušně, ale taky mě štve na těch zesících, že to jsou jednokanálovky.
Mno k věci. Jako první jsem měl Digitech Hot Head. Naprostá spokojenost, dlouho jsem na něj ale nehrál, tak nevím, jestli nadšení by bylo pořád stejné. Jinak to doporučuji Modtone High Gainer http://kytary.cz/modtone-mini-high-gainer/HN134882/ je teď v akci za pětikilo na kytarách. Jeden jsem tak před měsícem, možná dýl kupoval a je opravdu super. Také ho používám jako druhý kanál. Za ty prachy paráda.

Já se třeba neobejdu bez kvalitního overdriveru/distortionu, který mi pěkně nakřápne lampu, dále reverbu a chorusu, který mi dovybarví čistý zvuk.
Trejvis

Příspěvek od Trejvis »