Zdravíčko,
v současné chvíli rekonstruuji od základu byt a již jsem téměř ve fázi nákupu interiéru. Jsem spíše amatérský virtuóz, ale již teď vím, že by mi po přestěhování se do nového bytu klavír chyběl, jelikož minimálně jednou denně k němu sednu. Jistě nehodlám kupovat do bytu klavír, proto přemýšlím o digitálním piánu. Ovšem v nich se tolik nevyznám a nesleduji nejnovější trendy, proto jsem se obrátil zde na fóru s radou, zda existují dig. piana, které jsou schopny bezdrátově přenést zvuk do reproduktorů přes wifi a pokud ano, tak jaká je jejich cenová relace. V bytě plánuji celkový sound systém napojený na wifi, proto považuji za optimální možnost připojení i onoho piana.
Pokud existují, ocením také nějaké doporučení, které za to stojí a které nikoliv.
Mnohokrát děkuji za Vaše odpovědi a přeji příjemnou karanténu.
Martin
Bezdrátové propojení dig. piana s reproduktory
Pravidla fóra
- rotten77
- Moderátor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bezdrátové propojení dig. piana s reproduktory
Ne. I kdyby jsi něco našel, nebude to kvůli latenci (zpoždění) použitelné (nehledě na kvalitu zvuku).bascci píše: 21.03.2020 23:13.., zda existují dig. piana, které jsou schopny bezdrátově přenést zvuk do reproduktorů přes wifi a pokud ano, ..
Hraju na kytary a mašinky
Asi to je blbost, tak mě kdyžtak pošlete do patřičných míst, ale nedal by se k tomu použít bezdrátový vysílač/přijímač na kytaru nebo něco na ten způsob? Tam přece kytara nemá latenci.
ale to Rottene, nebuď hned tak příkrý:-).
především - digitální piana mají vlastní ozvučení, takže není potřeba je zesilovat přes domácí hifi. Navíc nevím jak by se ti hrálo na piáno, když by zvuk "nevycházel z piana", ale z repro někde za tebou nebo zboku. Já teď doma hraju na Kurzweil SP4-7 a pač nemají vlastní ozvuční, mám vedle na podlaze RCF408 a už to mi přijde nepřirozené, že zvuk jde jen z jedné strany a ještě k tomu z podlahy