Rotary / vibrato efekt
Pravidla fóra
Rotary / vibrato efekt
Dobrý den, chci se zeptat, existuje nějaký modul ke stagepianu, který by vytvořil rotary, nebo vibrato efekt? Našel jsem nějaké kytarové moduly, např. tento https://kytary.cz/strymon-lex/HN170314/ kde to pán používá na pianu. Lze koupit i nějaký jiný modul, případně jaký by jste doporučili a jak se to ještě případně zapojuje. Jsem začátečník. Mám k pianu přídavné reproduktory a stagepiano Casio cdp s350. Software nechci. Děkuji za případné odpovědi. 
- Hendrek
- Site Admin
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rotary / vibrato efekt
Kytarové krabičky samozřejmě použít lze. Zaměřil bych se na ty, co mají stereo vstupy/výstupy.
Projeď si internety a eshopy, určitě toho najdeš mnohem víc. Např. rotary EHX LESTER
Případně Fender Pinwheel, atd.
Zapojuje se to vše stejně, mezi výstupy L/R piana a repráky, pro full stereo potřebuješ 4 nástrojové kabely (jack TS konektory).
Projeď si internety a eshopy, určitě toho najdeš mnohem víc. Např. rotary EHX LESTER
Zapojuje se to vše stejně, mezi výstupy L/R piana a repráky, pro full stereo potřebuješ 4 nástrojové kabely (jack TS konektory).
Na tento modul, který ukazuješ jsem se taky už díval. Někdo o něm ale psal, že je nic moc ve vyšších tónech. Že je vhodný spíš pro nižší tóny např. pro baskytaru. Trochu mě láká právě ten Strymon Lex, jen ta cena...Hendrek píše: 22.06.2022 8:16 Kytarové krabičky samozřejmě použít lze. Zaměřil bych se na ty, co mají stereo vstupy/výstupy.
Takže 2 kabely vedou z piána do toho modulu a dva kabely vedou z reproduktorů také do toho modulu a jeden bude asi napájecí že?
https://www.youtube.com/watch?v=VXMS9SgDkPY
- Hendrek
- Site Admin
- Kontaktovat uživatele:
Jestli mluvíš o Strymonu tak ne, jeden je vstupní z piana (má to jen mono vstup), dva jsou výstupní (stereo výstupy), jeden je pro expression pedál, jeden je napájecí.
Na stránkách výrobce (ať už Strymon, EHX, atd.) najdeš ke každému pedálu manuál, tam vyčteš co a jak se zapojuje.