Zvukovka ke kytaře,pianu a monitorum.

Zvukové karty, sluchátka, procesory, software, akustika, ...
Odpovědět
Juricze
Nový uživatel

Zvukovka ke kytaře,pianu a monitorum.

Příspěvek od Juricze »

Zdravím.
Hledám řešení pomocí kterého mohu připojit
PC -> Monitory/sluchátka.
PC-> Microfon.
el. Kytara-> PC-> monitory/sluchátka.
dig.piano -> PC->Monitory/slůchátka.

Podle toho co jsem se dočetl mi bude na tohle všechno stačit ex. zvuková karta ?

Piano: Korg D1
zvukovka: BEHRINGER UMC404HD
monitory: PRESONUS Eris E5 časem přidat Sub.
Sub: PreSonus ERIS SUB 8
Mic: Behringer XM8500.
Sluchátka: Zatím nemam vybrané ale něco jako beyerdynamic DT 700 PRO X popř. dt 770/990

Jsem amatér a žádný audiofil přes ty monitory bych chtěl hrát na pianko a zároven si pustit nějakou hudbu z PC. S kytarou bych rád hrál přes nějakej AmpliTube tady už tedy jen na sluchátkách ty monitory by to asi nedali s tím počítám. Zárověn chci mít možnost nahrát nějakej vocal proto ten mic.
Zvádlne to vsechno ta zvukovka ? Opravdu nepotrebuji nic jiného ? U toho BEHRINGER UMC404HD jsem se dočetl něco o slabém sluchátkovém výstupu... Co to pro mě znamená a má to nějaké řešení ? Neměl bych se tedy poohlédnout po jíné zvukovce ? Nebo je potřeba nějaká další krabička o které nevím ? :roll:
S pozdravem Jiří.
torst

Re: Zvukovka ke kytaře,pianu a monitorum.

Příspěvek od torst »

Telegraficky. Zvukovka ti určitě stačí. 4 vstupy jsou až dost, možná by stačilo i méně, ale budeš mít pohodu. Můžeš mít stabilně zapojený mikrák, kytaru i stereo piáno. Časem můžeš piano přes MIDI pouštět do nějaké aplikace v PC a využít virtuální nástroje. Takový Hammondky by se mi líbily ...
Amplitube do monitorů bych se nebál, k tomu je ten soft dělanej.
Slabší sluchátkový výstup? No nevím, neobával bych se, případně bych to kompenzoval citlivějšími sluchátky.
Fantomové napájení má, lze použít i kondenzátorový mikrofon.
Z mého pohledu (ne, nenapíšu ZA MNĚ!) je to dobrá volba a technicky nevidím problém.