Hraní HC
Pravidla fóra
Hraní HC
Ahoj jsem začátečník a chtěl bych hrát HC můžete mi někdo poradit jak do toho mím vlítnout???,pokoušel jsem sehnat taby na status praesents,ale marně že bych si vychital aspoň nějáké riffi
dík
[/b]
Re: Hraní HC
koukni na bandzone, tam zadej do stylu hardcore a můžeš odposlouchávat riffy.machna píše:Ahoj jsem začátečník a chtěl bych hrát HC můžete mi někdo poradit jak do toho mím vlítnout???,pokoušel jsem sehnat taby na status praesents,ale marně že bych si vychital aspoň nějáké riffidík
[/b]
PetrPeter * 1.5.1975 - 1.8.2008 + R.I.P.
::Framus Renegade Custom Shop, Framus Pantera (SD Dave Mustain Signature aktiv pickups)::Dunlop Cry Baby GCB 95::Framus Cobra::Carvin 412B::Kabely Smrčka, Klotz a PW::
::Framus Renegade Custom Shop, Framus Pantera (SD Dave Mustain Signature aktiv pickups)::Dunlop Cry Baby GCB 95::Framus Cobra::Carvin 412B::Kabely Smrčka, Klotz a PW::
Zkus Misfits..kdyz nekdo rekne HC vybavi se mi hnedka... http://911tabs.com/tabs/m/misfits/
Strat QTX SlipKnoT+Misfits Y06hurt signature model
Jackson Kelly
1 kliknutí nikdy nikoho nezabilo
Yô6hµ®±
Jackson Kelly
Yô6hµ®±
- *Twisted.Brother*
- Kontaktovat uživatele:
- *Twisted.Brother*
- Kontaktovat uživatele:
- pigdestroyer
- last.fm: tlumok
- Bandzone: pigdestroyer
- Kontaktovat uživatele:
misfits sou samozrejme punkovka. ovsem hranice od punku k hc je velmi tesna. ale machna ma na mysli zrejme ty new era crossover thrash hc jak je propaguje zeller. ja myslim ze nejjednodussi pro tebe je zjistit kera kapela to hraje v ameru a najit taby na ni. na cesky kapely taby budes hledat velice tezko..
- *Twisted.Brother*
- Kontaktovat uživatele:
Pokud chces opravdu hrat hardcore,tak si vyber...
Old school: 7 Seconds
Moderni old school: Comeback Kid
Metal mosh: Hatebreed
Tady mas nejznamejsi zastupce tech odnozi...
Jinak tady sou nejaky tabby:
http://members.fortunecity.com/youthoft ... /index.htm
Old school: 7 Seconds
Moderni old school: Comeback Kid
Metal mosh: Hatebreed