Chci jít na konzervatoř - potřebuji poradit

Klavíry, keyboardy, digitální piana, syntezátory, ...
Odpovědět
Renne
Nový uživatel

Chci jít na konzervatoř - potřebuji poradit

Příspěvek od Renne »

Zdravím,
Je mi 14 a už 1 rok chodím do zušky na klavír a na housle (hrála jsem ještě předtím 2 roky na klávesy takže u klavíru jsem měla tuhle výhodu, avšak na housle jsem byla úplný začátečník), hodně cvičím, baví mě to a chtěla bych po střední jít na konzervatoř a věnovat se hudbě 🤗
A mám k ní nějaké otázky..... :?:

1. Budu moct studovat dvě zaměření na jedné konzervatoři zároveň?? V mém případě teda housle a klavír. Nebo si budu muset vybrat, který nástroj budu studovat?? Pokud si ale budu muset vybrat jen jeden, tak nechápu jaktože máme na zušce učitele, kteří učí na více jak jeden nástroj. Jak se k tomu dostali??

2. Mám šanci se tam dostat?? Vím, že jsem začala hrát o hodně později než je zvykem, avšak hodně makám, učím se rychle a doháním to. Na klavír teď půjdu do I. ročníku druhého stupně. A u houslí bych podle mě taky měla přeskočit nějaké ročníky (nevím ale, neříkali mi o tom), ale za tento jeden rok u houslí zvládám věci, které se normální děti naučí za 3 roky. Když to půjde tímto tempem, mohla bych být dostatečně dobrá abych se dostala na konzervatoř?? (jinak teď jdu do 8 třídy ZŠ, na konzervatoř mám v plánu jít až po střední)