Ladění Drop D
Pravidla fóra
Ladění Drop D
Zdravím všechny kytaristy. Jsem začátečník a mám jeden dotaz. Hodně se setkávám s pojmem Drop D, nebo Drop C (myslím, ež to je ladění v D atd...). Jenže problém je v tom, že vůbec nevím jak se to taklhle dá naladit. LAdím podle el. ladičky, tak nevím jeslti se to dá naladit i na tom. Byl by někdo ochoten mi to vysvětlit? A pokud to nepatří do téhle kategorie, tak se předem omlouvám. 
Hele už se to tu řešilo,ale nikdy ne tak polopatě,pokusim se ti to vysvětlit..
Standartní ladění máš horní strunu:E
A
D
G
B
dolní struna: E
teď když chceš podladit do Drop C aby si mohl hrát cradly,COB a jiný Drobákovo vypalovačky,musíš jít s tńem dolů...to neznamená nic jinýho že povolíš struny,na ladičce ti najednou začne to klesat Z Éčka na Déčko až na Céčko...na něm se zastavíš....takže teď kytaru naladíš na C,G,C,F,A,D ....to první C je horní struna...nic na tom neni,prostě povolíš ladící kolíky,tim bude struna volnější a bude vydávat jinej ton...ty struny musí ladit a proto to musíš naladit přesně v tomhle pořadí...ne třeba G,C,C,A,D,F ...to ti vůbec nebude znít a nic stim nezahraješ....
už to chápeš nebo ti něco neni jasný?
Standartní ladění máš horní strunu:E
A
D
G
B
dolní struna: E
teď když chceš podladit do Drop C aby si mohl hrát cradly,COB a jiný Drobákovo vypalovačky,musíš jít s tńem dolů...to neznamená nic jinýho že povolíš struny,na ladičce ti najednou začne to klesat Z Éčka na Déčko až na Céčko...na něm se zastavíš....takže teď kytaru naladíš na C,G,C,F,A,D ....to první C je horní struna...nic na tom neni,prostě povolíš ladící kolíky,tim bude struna volnější a bude vydávat jinej ton...ty struny musí ladit a proto to musíš naladit přesně v tomhle pořadí...ne třeba G,C,C,A,D,F ...to ti vůbec nebude znít a nic stim nezahraješ....
už to chápeš nebo ti něco neni jasný?
já začnu ještě mírnou oklikou.