Podotykam Jsem LEVORUKY.
Libi se mi tohle http://kytary.cz/epiphone-les-paul-lp-1 ... 33:0:0:1:0
Kombo už nevim jake se vyplati.
Diky moc za pomoc
Frýdek-Místek??Hudo píše:našl jsem i tdy tohle jen nevim jestli se to vyplati.
http://nakupvusa.cz/eshop/instruments-1 ... ded_Guitar
Ano skoušel .Jsem levak i pravak ale když chytnu kytaru tak krk musim mit na pravo protože když ho chytnu na levo tak nemam v ruce cit. Vysvětlim to takhle Jako ditě me chtěli ve škole naučit psat pravou Bylo to pro mě šilene trapeni do doby dokud jsem po učitelce nehodil všechny učebnice . Takže kdybych se měl podřizovat něčemu co mi nepujde abych měl cit v ruce ,tak se na to vykašlu/plati to i u d*p*č*y/. Prostě si koupim kajtru za par tacu a po měsicu ji roztřiskam, tak to ani nahodou to si nemohu dovolit jak finančně tak psychycky.nity píše:hm hm...a jak moc seš "levej"?? nebylo by lepší to zkusit na normální stranu...??? zkoušel si to???
to chapuHudo píše:Ano skoušel .Jsem levak i pravak ale když chytnu kytaru tak krk musim mit na pravo protože když ho chytnu na levo tak nemam v ruce cit. Vysvětlim to takhle Jako ditě me chtěli ve škole naučit psat pravou Bylo to pro mě šilene trapeni do doby dokud jsem po učitelce nehodil všechny učebnice . Takže kdybych se měl podřizovat něčemu co mi nepujde abych měl cit v ruce ,tak se na to vykašlu/plati to i u d*p*č*y/. Prostě si koupim kajtru za par tacu a po měsicu ji roztřiskam, tak to ani nahodou to si nemohu dovolit jak finančně tak psychycky.nity píše:hm hm...a jak moc seš "levej"?? nebylo by lepší to zkusit na normální stranu...??? zkoušel si to???
Asanoth píše:rikam asi podvanacty, v pravy ruce nemas jako levak nikdy takovej rytmus jako v levy..nity píše:hm hm...a jak moc seš "levej"?? nebylo by lepší to zkusit na normální stranu...??? zkoušel si to???